დევიზი

ჩვენ უნდა ვსდიოთ ახლა სხვა ვარსკვლავს ჩვენ უნდა ჩვენი ვშვათ მყოობადი./ილია ჭავჭავაძე/

среда, 10 октября 2012 г.


ფოთლები
("ყვითელი ფოთლები სიჩუმეს ჰგავს")

შენს ათრთოლებულ რძიან კლერტოებში მინდა დავიბადო,
რომ მერე ხასხასა სიმწვანით დავფარო
სქესის გიჟური ვნებით აღტკინებული ურცხვობა შენი
ისუნთქო ჩემით.
ჩემს სხეულში დაგუბდეს შენი ძუძუების სავსე კვირტებიდან
თავშეუკავებლად გადმოდენილი სიმწვანე.
მე უნდა ვატარო ჩემს სხეულში შენი ვნების სინესტე,
რომ მერე მზის სხივების თითების ურცხვი სრესით
ზეცას გავატანო სიხასხასე ჩემი
 სქესის გიჟური ვნებით აღტკინებული სისირცხვე შენი.
 მწველი მზისა და შენი ლტოლვის ნაყოფია ჩემი ოქრო,
ქარის სევდიან, უხმო არიას რომ ააყოლებს
უმსუბუქეს და უნატიფეს მოძრაობებს უკანასკნელი ვალსისა,
რათა შენი ფესვების მიწას შესწიროს
ფარული ვნებების ყვითელი ჭურჭელი.

Комментариев нет:

Отправить комментарий